Renault Master furgons pārslēdzas uz ūdeņradi

Autore: work
Labs Renault Master furgons dzīvoja komerctransportam gluži parastu dzīvi. Tās pasažieru un kravas versijas tika labi pārdotas dzimtajā Eiropā, nodrošinot klientiem uzticamu un pieejamu transportlīdzekli preču un cilvēku pārvadāšanai no punkta A uz punktu B. Vismaz līdz mūsdienām!
Kas ir mainījies? Skaļš paziņojums par jaunas paaudzes Renault Master, kurai vajadzētu pāriet uz ūdeņradi! Kamēr citi autoražotāji kautrīgi montē vieglo automašīnu prototipus un pirmos sērijveidā ražotos ūdeņraža sedanus, Francijas Renault tradicionālajā furgonā ievieto ūdeņraža degvielas šūnas.

Modelis saņems diezgan ekonomisku elektromotoru, kas standarta vienībās ražo līdz 250 ZS. Zem modeļa apakšas atrodas tilpuma augstspiediena ūdeņraža tvertne, ar vienu degvielas uzpildīšanu vajadzētu pietikt 300 WLTP cikla kilometriem. Tas nav tik daudz, salīdzinot ar sedanu, bet aprīkota furgona masa ir daudz lielāka nekā kāda veida vieglajam auto.
Protams, komerciālo transportlīdzekļu pāreja uz elektrisko vilci un vēl jo vairāk ūdeņradi priecē un vieš cerības uz gaišu nākotni automobiļu rūpniecībai. Taču abos gadījumos joprojām trūkst infrastruktūras, un tāpēc ar ūdeņradi darbināmais Renault Master, visticamāk, būs tikai viena no pieejamajām modeļa versijām.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

    2019 © BESTNEWSLV-GROUP Powered by DLE